خانوما کی برم سونو جنسیت؟

۵ پاسخ

همون انومالی برو که دقیق باشه

آنومالی که دقیق هم جنسیت رو بهت میگه و بهترین زمان انجامش هم ۱۸ هفته و ۳ روز هست

۱۸ هفتگی که برای انومالی میری

اگر منظورت سونو انتی ک باید از 11 تا 13 هفته میرفتی ولی برا جنسیت ک قطعی باشه احتمالی نباشه از 18 هفته

۱۷ هفته آنومالی برو یهو قطعی بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورهای زندگیم مامان نورهای زندگیم ۲ ماهگی
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوفیا💖 مامان سوفیا💖 هفته پانزدهم بارداری
مامان هورام💙 مامان هورام💙 هفته سی‌وپنجم بارداری