بچه ها سونو جنسیت کی برم معلوم میشه؟؟؟

۶ پاسخ

من ۱۵ رفتم

۱۶کامل معلوم‌میشه

من که انتی بهم گفت ولی خب بخوای مطمئن بشی ۱۵ یا ۱۶ هفته دیگه قطعیه

من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم انتی
احتمال ۸۰ درصد گفت پسره

انتی من ۱۳ هفته رفتم گفت دختره آنومالی هم رفتم گفت دختره

من برای ان تی که غربالگریه اول تو دوازده هفته رفتم با احتمال ۹۰ درصد گفت پسره

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 مامان ❤️🩷دِلوان❤️🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان هامین👩‍👧❤️ مامان هامین👩‍👧❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دریا و🤰آریا🩵 مامان دریا و🤰آریا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان پناه مامان مامان پناه روزهای ابتدایی تولد