منم پنج شنبه میرم برای جنسیت
اره معلوم میشه من ۱۴ هفته و۲ روز رفتم بهم قطعی گفت
اگر بچرخه نی نی خوبی باشه اره
بله من رفتم
منم باید برم نمیدونم الان برم یا ۱۸ هفته
اره عزیزم من تو پسرم۱۱هفته و۴روز بودم گف ب یقین میگم ک پسره
میگن ۱۵معلومه ولی ۱۸هفته باید بری انومالی اون دقیق تره
بله من رفتم
قطعی بله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.