سلام خانوما ۱۶ هفته جنسیت بچه معلوم میشه برم سونو گرافی؟

۹ پاسخ

منم پنج شنبه میرم برای جنسیت

اره معلوم میشه من ۱۴ هفته و۲ روز رفتم بهم قطعی گفت

اگر بچرخه نی نی خوبی باشه اره

بله من رفتم

منم باید برم نمیدونم الان برم یا ۱۸ هفته

اره عزیزم من تو پسرم۱۱هفته و۴روز بودم گف ب یقین میگم ک پسره

میگن ۱۵معلومه ولی ۱۸هفته باید بری انومالی اون دقیق تره

بله من رفتم

قطعی بله

سوال های مرتبط

مامان بردیا و برسام مامان بردیا و برسام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نسا مامان نسا هفته بیست‌وششم بارداری