خانوما ۱۶ هفته بریم سنو جنسیت معلوم میشه؟؟

۲۱ پاسخ

ایشالا ک هست.منم مثل شمام ایشالا سالم باشن و اونی ک دلمون میخواد

عزیزم شما رحم دوشاخی؟

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

آره عزیزم انشالله سالم و سلامت باشه و هرچی دلت بخواد همون باشه 🤲🏻

چرا ۱۶ هفته؟ خو دیگه وایسا تا ۱۸ هفته یهو انومالی مشخصه.

انتی هم که میدونید از ۱۲ تا ۱۴ هفته مهلت داری بری وگرنه میگن اشتباه در میاد

سلام گل چرا بری سنو اگه انتی تو رفتی بزار انومالی

من فال گرفتم ازیه خانومی یعنی البته برای اطمینان از سه نفرفال گرفتم که سه تاشون هم جنسیتی وگفتن که ان تی گفته بود انومالی هم همون وگفت

علایم بارداریتون چی بوده

نمیدونم میگم بچه یخ نکرده باشه

خانما من ۱۰ هفته خستم دیشب تا صبح کولر زده بودیم درد ندارم ولی حس سرما داشتم ب نظرتون برا بچه بد نبوده

همون پسره .دلت چی میخواد ؟

واسه من هنوز معلوم نشده... گذاشتم آنومالی

چی بود 🤩

مگه تو آنتی ۱۲ هفته نگفتن

17 برو

اره من ۱۵ هفته ۳ روز رفتم گفت

اره

آره

اره بابا

آره برو

سوال های مرتبط

مامان نسا مامان نسا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرمو💙دخترم💓 مامان پسرمو💙دخترم💓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هفدهم بارداری