من ۱۲ هفتگی هم گف پسره ۱۴ هفته و۴ روزم بود باز رفتم گفت پسره چون میخاستم جشن تعیین جنسیت بگیرم قبل محرم رفتم حالا فردا آنومالی دارم برم ببینم عوض نشده😝😝
هفته 16 آره معلوم میشه
من رفتم و دیگه صددصد گفت جنسیت رو
۱۲ هفته بهم جنسیت گفت
دقیق نیست بازم
خیلیا شنیدم خطا داشته براشون
من ۱۵هفته رفتم گفت دختره و همون بود الحمدالله
اره معمولا
چیزی که خوندم اینه. خیلیا ۱۶ هفته رفتن یچیزی گفته انومالی یچیز دیگه. پس بهتره تا انومالی صبر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.