خانوما الان برم سونو جنسیت معلومه ؟؟؟

۸ پاسخ

من دوازده هفته بهم گفت
پیش دکتر خوب رفتم البته

منک نرفتم

چرا دوبار هزینه میکنی صبرکن تا انومالی

اگه میتونی تا آنومالی صبر کن هم هزینه اشو جدا نمیدی هم دوباره نمیری

ارع گلم

اره

من ۱۵ هفته و ۱ روز رفتم معلوم بود هنو انومالی نرفتم

آره کاملا مشخصه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وششم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته سی‌ودوم بارداری