میخام برم سونو جنسیت کی برم

۱۱ پاسخ

توی انومالی اسکن بهت میگه

اخر هفته دیگه برو

من 16 هفته رفتم جنسیتو گف

۱۵ هفته تمام شه

ازهفته ۱۶ به بعد مشخص میشه ولی بمون همون ۱۸ هفته واسه آنومالی برو اونجا جنسیت روهم میگن

من ۱۵ هفته رفتم قطعی گفت

۱۵هفته تموم بشه بعد برو

انتی احتمال نداد؟

هفته پانزده به بعد

از ۱۵ هفته میگه مشخصه

۱۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان ماهلین 🪼🩷 مامان ماهلین 🪼🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان نورهای زندگیم مامان نورهای زندگیم ۲ ماهگی
مامان حامی👼🏻 مامان حامی👼🏻 ۵ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری