لباس بیمارستانی دخترم قشنگه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چه خوشگل

ووش ووش ننه😍

خیییلی

بله بله قشنگه😍
مبارکش باشه

اره خیلی قشنگه به سلامتی بغل بگیری

مبارکه خیلی نازه ♥️♥️

مبارکش باشه بسلامتی بپوشونیش😘

سلام عزیزم خیلی قشنگه ولی به من گفتن که چون بچه تا چند روز اول بند نافش هست بهتره سرهمی یا زیر پوش‌دکمه دار نپوشه ممکنه اذیت بشه

سلام گلم این سرهمی سفارش دادی؟
ما تو شهرمون اصلا سیسمونی فروشیا از این مدلا برا بیمارستان ندارن
قیمتش چند بود؟

مباااااارکههههههه

الهی🥹
چه ناناسه
منم میخواسم از اینا بخرم ولی همت نکردم دیدم لباس خیلی خریدم اسرافه اما خیلی قشنگه کار خوبی کردی خریدی😍

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی