۴ پاسخ

من مرغ و عدس و سیب زمینی و پیازه و عصاره قلم گاو رو شب تا صبح میزارم‌میپزه

عدس با یه کم پیاز داغ ویه سیب زمینی کوچیک با آب قلم ویا گوشت هرنوع که باشه یه کم زردچوبه یه عدسی خوشمزه میده

بعد با یکم روغن زیتون و یک کوچولوزرد چوبه و سیب زمینی تفت بدی بعد عدس اضافه کنی آب بریزی بزاری بپزه بعد میکسش کنی

عدس باید از یک شب قبل خیس بشه

سوال های مرتبط

مامان حسین جون مامان حسین جون ۱۲ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی