۲ پاسخ

من تیر کشیدن رحم و درد لگن داشتم و حالت پریودی زیر دل در حد چند ثانیه . دکتر بهم گفت عادیه و هرچی هفتت بره بالاتر این دردا بیشتر میشه .

طبیعیه منم دارم ربطی به سرکلاژ نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی❤️🌼🌱 مامان نی نی❤️🌼🌱 هفته سی‌ونهم بارداری