۶ پاسخ

منم ۸۰۰۰و خورده ای بود بتام همه میگفتن دوقلو ولی یکی بود....

با چند روز تاخیر؟

احتمالش هست
ولی از رو بتا نمیشه قطعی بگی باید بری سونو مشخص میشه

مال منم توی ۶هفته ۷۵۰۰۰بود ولی یکی هست

نرماله عزیزم

نه نرماله 😍

سوال های مرتبط

مامان مامان هدیه خدا مامان مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان یا ابوالفضل مامان یا ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان آراد مامان آراد هفته سی‌ام بارداری