سلام بچه ها کسی آزمایش ذخیره تخمدان داده ؟
واسه من ۴ کم نیست؟؟

۴ پاسخ

باز مال تو خوبه مال من ۱۱ هست

روز چند پریود رفتین؟؟؟؟

نه عزیزم بالا بودنش نشانه تنبلی تخمدان واسه تو خوبه

ذخیره تخمدام طبق سن مشخص میشه خوبه یا نه ولی مال شما خوبه اتفاقا اصلا کم نیست

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان بلوط کوچولو مامان بلوط کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم ماهلین مامان دخترم ماهلین روزهای ابتدایی تولد