اگه سرماخورده باشع واکسن بزنیم چی میشه؟

۱ پاسخ

بدترتب میره بالا دیگه نمیاد پایین
ویروس تو ویروس میشه واکسن هم یک نوع ویروسه وارد بدن میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اسما مامان اسما ۱۶ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۹ ماهگی