۱۷ پاسخ

دیشب تایپیکت شوخی بود دیگ؟

تا تو۳۰هفته ایم دعا میکنیم نیاد
میایم تو۴۰باید التماس کنیم جان مادرت بیا

پاشو ورزش کن کمی

حتمن ورزشارو انجام ندادی

روغن کرچک بخور و پیاده روی کن

انشالله سعی و سالم بچت دنیا بیاد 😍🥹

بهتر بزار سز بشی

زایمان کردی یانه

آبجی منم 41هفته زایمان کرد

عزیزم خطرناکه برو ان اس تی بده،هفته ی اخر ممکنه مدفوع کنه یا اب دورخودشو بخوره.

منم سر دخترم وارد ۴۱هفتگی شدم ولی خبری از درد نبود برام سونو نوشتن گفتن آب دور بچه داره کم میشه باید تا امروز فردا بزایی،حالا نوار قلبشو چک کن و با مامات در تماس باش

منم هیچ علایمی و هیچ دردی ندارم رفیق

باید بری عزیزم چون خدا نکرده مدفوع خودشو نخوره

ای باباخداروشکرگذشت اون زمونم کثافتا دیگاسزارین کنین دیگه نمیادبیرون

خوشا به صبرو حوصلت جاش خوبه نمیخواد بیاد یکاری کن که بیاد دیگه گهواره زایده تنها تو موندی 🤣😄😄😄

عزیزم نگران نیستی،

میتونی بری زایشگاه آمپول فشار بزنن بهت

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان فندق🫂 مامان فندق🫂 ۱۳ ماهگی