۳ پاسخ

جو پرک واسه سوپ معمولا استفاده میکنن ولی جودوسرپرک برای اوتمیل معمولاداستفاده میشه و خیلی خوشمزس
از لحاظ قیمتی هم خیلی تفاوت دارن

منم پرسیدم گفتن طعم جو دوسرپرک خوشمزه تره براهمون بهتره

جو دوسر

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی
مامان دلبندم🫶 مامان دلبندم🫶 ۱۷ ماهگی
مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌ونهم بارداری