میتونی شربتم باهاش درست کنی بریزی تو شیشه بخوره
بله عزیزم توی فرنی یا حریره بادام
یا موز بزار یخ بزنه بعد رنده کن بریز روش دختر من خیلی دوست داره
من از ۵ ماهگی شیره میدم داخل فرنی و چاییش میریزم بجای شکر و نبات
تو فرنی بریز
من فرنیشو ک اماده میکنم داخل ظرف میکشم روش شیره انگور میریزم
من شیره مویز میریزم تو پنکیک واسش
میشه داد*
بله من میدم داخل فرنی یا حلیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.