۸ پاسخ

پسرمن تولد 50
چهارناهگی 61

قد بچه من ۶۲

خیلی خوب‌بوده خداروشکر قدش عالیه

خیلیم خوبه به نظرم
خدا حفظش کنه😍

نه قدش عالیه دختر من ۶۷ بود گقت خوبه

قدش اصلا کوتاه نیست عالیه
بچه منم همین بود قدش ولی وزنش ۹ بود دور سرشم ۴۴ بود

قدش ک خوبه عزیزم
منم پسرم به دنیا اومد ۳۲۰۰ وزنش قدش ۴۷
الان چهارماهگیش ۷ کیلو بود قدش هم ۶۷
هم قد پسر منه من هی به پسرم میگم دراز چی😂چجوری نگران قدشی اخه

اوووف زیادم هست

سوال های مرتبط

مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی