بچه ها من دراز میکشم چرا حس خفگی دارم ؟؟؟

۴ پاسخ

منم هستم‌

منم اینجوریم

دکتر من گفت تنگی نفس ازین هفته ها به بالا داره . و گاها ممکنه بخاطر رفلاکس باشه جون من دارم
و گفتم‌خیلی شدیده گفت متخصص قلب مراجعه کن

منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی 🤗 مامان نی نی 🤗 هفته بیست‌وچهارم بارداری