۵ پاسخ

خوبه حتما قدش بلنده البته بخوای خیلی تپل دیده بشه باید ۸-۹کیلویی باشه دکتر از نظر سلامتی گفته خوبه

پسر منم ۷۷۰۰ دکترش گفت وزنش خوبه

نرماله یکی تو گهواره ۴ماهگی بچش ۹کیلو بود😐😐😐😐پسرمنم همین حدوداس ۷۵۰۰اینا احتمالا

احتمالا استخونی و توپُر هست
مثل بچه های تپل بادکنکی نیست

ب قدش هم بستگی داره شاید ب چشم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۱ سالگی
مامان هیلدا و هانا مامان هیلدا و هانا ۲ ماهگی
مامان لیمو شیرین مامان لیمو شیرین ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی