مامانای هم هفتهه سرویکستون چنده؟؟؟

۹ پاسخ

انومالی ۳۷

من ۳۰شیاف میزنم

انومالی ۴۰

۲۳ هفته بودم ۳۶ دیگه نرفتم چون بالا رفته بود تا ۲۹ آمد

من ۴۱ بود انومالی

منم خونه ام جایی نمی‌رم

سلام گلم من ۲۳ بودم تو ۱۴ هفته و سرکلاژ کردن ، بعد تا هفته ۱۷ رفتم آخرین بار گفت ۲۷ ، آنومالی دو روز پیش رفتم گفت شکمی ۳۸ و باورم نمیشه مگه میشه؟

سلام عزیزم مال من 39

تو ۲۵ هفته رفتم سونو شکمی ، سرویکسم ۳۰ بود

سوال های مرتبط

مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🩵ایلیا مامان امیرعلی🩵ایلیا ۶ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آدرینا ولیانا مامان آدرینا ولیانا ۷ ماهگی
مامان مامان مامان مامان هفته سی‌ونهم بارداری