۴ پاسخ

اره به من داده.برای استخوان بندی

اره وقتی ۴ ماهش یود دکتر براش نوشت خورد برا استخوان هاشون خوبه بچه های ک دیر دندون در میارن میگن کلیسم باید بخورن

خودم دادم برای محکم شدن استخوان هاش،
ویک دوره دادم، هم استخوان های محکم شدن هم دندون دراورد

فکر کنم واسه سفت شدن استخوان و مفصل خوب باشه استوعکر

سوال های مرتبط

مامان سامیار مانیار🥹 مامان سامیار مانیار🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان بچه هام مامان بچه هام ۲ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان بنیتا و دیانا مامان بنیتا و دیانا ۲ سالگی
مامان سامیار و داریوش مامان سامیار و داریوش ۱ سالگی