۱۱ پاسخ

ویار به گهواره جنسیت چیه؟😂

منم کم میام خیلی استرس میده ب من

منم هم هفته ی تو بودم میومدم گهواره یهو سکل بچه رو میدیدم اوق میزدم میرفتم بیرون

وای مث من ، وقتی نوتیفاشومیبینم انگاراسترس میگیرم یجوری میشم😂😂

منم یه کوچولو همین جوری شدم
مخصوصا هم ن صفحه اول که باز میکنی مثلا عکس و اندازه نی نی رو گذاشته بدم میاد

بهتر.. جز استرس و ترس هیچی توش نیست

از بس که عکس از هر چیز کثیفی که ازشون خارج میشه توش پست میکنن 🫤 ادم پشیمون میشه از اومدن به این برنامه

منم هروقت میام حالم بد میشه ازهمون اول اینجوری بودم استرس میگیرمم
بچم دختره😂

ازگهواره دوری کن ویارت خوب میشه😂

😂😂😂خدایا چ چیزا ادم میشنوه

ویاربه گهواره داری😂

سوال های مرتبط

مامان نبات🍓 مامان نبات🍓 ۸ ماهگی