۵ پاسخ

من 24 هفته سونو رفتم 626 گرم بود هم سونوگراف هم دکتر زنانم گفت وزنش پایینه البته من خودمم لاغرم و چثه ریزی دارم که احتمال داره بخاطر همین و ویاری که دارم باشه

من۲۴هفته رفتم ۸۰۰ گرم بود الان رفتم ۲ کیلو بود که گفتن کمه🫥

من ۲۴ هفته رفتم ۶۳۰ بود

بله عزیزم عالیه

بله عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد بامری مامان محمد بامری هفته شانزدهم بارداری
مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان ماهان🌱🩵 مامان ماهان🌱🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری