شیرخشک نان چطوره؟

۳ پاسخ

خوبه
سلام می‌رسونه 😅

به نظرمنکه خوبه
کمکی میدم به دخترم چون شیرخودم کمه سیرنمیشه دخترم

بخاطر نشاسته ای که داره یکم وزن الکی میده انگار پف کرده بچه
و یبوست میگیره
آپتامیل بهتره

سوال های مرتبط

مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 ۱۲ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان ♡رقی♡دنی♡بنی مامان ♡رقی♡دنی♡بنی ۱۱ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۷ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان کلوچه و دوقلوها مامان کلوچه و دوقلوها ۱۸ ماهگی
مامان مه یاس🌼💗 مامان مه یاس🌼💗 ۱۳ ماهگی
مامان بیبی مامان بیبی ۸ ماهگی