۶ پاسخ

عطیه منصوری نامبروان

فریبا حقی خیلی دستش برام سبک بود سرکلاژم رو انجام داد

برادران خیلی کارش خوبه البته شنیدم من اینبار میخوام تحت نظر ایشون باشم چون چندبار سقط داشتم باید سرکلاژ بشم

من پیش دکتر نفیسه برادران سرکلاژ کردم
واقعا عالی بود پیشنهادش میکنم
هیچ مشکلی بعدش نداشتم
نه درد نه خونریزی
فروردین ۳ تومن زیر میزی گرفت
بیمارستان هم ۱۷ تومن گرفت سینا بودم

من‌خود دکتر رویا جلالی رفتم ولی زیر میزی ازم ده گرفت

راحله ابراهیمی

سوال های مرتبط

مامان فلفل دلمه مامان فلفل دلمه هفته دوازدهم بارداری
مامان نفسام💙💙🩷 مامان نفسام💙💙🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری