سروگل شهریور
من به پیشنهاد دوستم و دختر خالم و زنداییام رفتم پیش پوربرفه ای
اولش یکم بداخلاق بود ولی تو مراجعه های دوم و سوم خوش اخلاق بود و تو اتاق عمل عین یه مادر ک پیش بچشه خوب رفتار میکرد
دستش هم خیلی سبک بود من روز دوم زایمان خودم راه افتادم
شهریور
داخل پیوند،کوثر،شفا و....عمل میکنه
میگن فکر کنم ۱۰تا۲۰تومن میگیره برای زیر میزی
فریده عسگری
خودشم رییس بخش زنان اردیبهشته
دکتر سولماز محمدی خیلیم دستش سبکه
من پیش پوربرفه ای بودم
اخلاق نداره ( بگیر نگیر داره البته 😂) ولی جراح چیره دستیه. خیلی راحت بدون چک و چونه هم اختیاری قبول میکنه
من پیش دکتر مریم شاکر بودم عالیه هم خیلی خوش اخلاق و مهربون هم کار بلد و حرفه ای
من ۱۴۰۳ زایمان کردم برج ۳ ۸ تومن خودش گرفت نامه بیمارستان داد و رفتم بیمارستان اردیبهشت زایمان کردم
دکتر پروانه سهامی من واقعا راضی بودم و همیشه زیر نظرش هستم
مهرانا قاسم خانی
و سوال منم هست😂
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.