مامانا بین اسم لنا ودلوین کدوم؟

۱۸ پاسخ

ازینکه اکثریت گفتن لنا ذوق کردم😁😁😁😁
ولی ببین خودت معنی کدومش ب دلت میشینه

لنا

لنا

لنا قشنگه

لنا.

دلوین

اسم دختر داداشم لناست ۲ ماه دیگه میاد 🫠

من لنا خیلی دوست دارم

دوتاش قشنگن

لنا شیکه

لنا قشنگه

لنا

دلوین

لنا قشنگه

دلوین

دوتاش قشنگه

هردوش قشنگه بستکی ب سلیقه خودتون داره

من ک دلوین گذاشتم و راضی ام با اینکه همه گفتن تکراریه خیلی خوشحالم ک این اسم و انتخاب کردم

سوال های مرتبط

مامان Lena🩷 مامان Lena🩷 ۹ ماهگی