۱۵ پاسخ

برای من اون هفته باید برم میشه ۱۲هفته و ۱ روز

من ۱۲ رفتم

من شنیدم ۱۲ هفته و چهار روز باید رفت
ولی بهداشت بهم گفت ۱۳ هفته برو
چون هر ساعت این جنین داره رشد می‌کنه و تو ۱۳ هفته بهتر میشه تو سونو دیدش

۱۲ هفته ۲ روز

۱۲ هفته و۴

دکتر به من گفته 12 هفته و دو یا سه روز برم

من ۱۲ هفته رفتم

13 هفته و 1 روز

من ۱۱ هفته و ۵ روز رفتم

۱۲هفته

واسه من ۱۶ام نوشته دکترم برم

سونو که شدم ۱۲هفته و دو روز بودم.

عزیز بهترین زمان از۱۱ هفته تا۱۳ هفته دیرتر از این نرو

۱۲هفته‌ دقیق رفتم که دوازده هفته و ۴ روز زد

۱۲ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان baby مامان baby هفته بیست‌وششم بارداری