بچها شما هم ترشح سفید دارین ؟
مشکلی که نیست؟

۸ پاسخ

اگر بی بو و بدون خارشه طبیعیه

من سفید نیس ابکیه

منم دارم

منم دارم

منم دارم وقتایی هم که به شکمم فشار میاد ترشحم بیشتر میشه

نه طبیعیه زیادترم میشه

منم دارم

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شمس مامان شمس روزهای ابتدایی تولد