۲ پاسخ

بنظرم عالیه. فقط ناشتا رو ممکنه یکم ازت ایراد بگیرن ن بیشتر رعایت کنی.

منم تقریبا مثل شما بود قرص قند مصرف میکنم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان امیر🩵دلارام🩷 مامان امیر🩵دلارام🩷 ۱۲ ماهگی
مامان Arsin مامان Arsin هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیان❤️ مامان دیان❤️ ۱۱ ماهگی
zahra zahra قصد بارداری
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۲ ماهگی