رنج ازمایشگاهیت رو ،روبروش زده طبق اون ببین و اصلا درگیر کهواره نباش من با چ استرسی رفتم الان زایشگاه بیمارستان دیدن بهم خندیدن اصلا گفتن چرا تو گهواره و گوگل دنبال جوابی اینجا کسی پزشک نیست ب خودت استرس نده
یذره بالایی دیگه . برنج و نون و کم کن . و شیرینیجات
حالا ببر دکتر شاید متفورمین بهت داد
عزیزم لب مرزی باید یخورده مراعات کنی قند و.. سعی کن کم بخوری
یذره عکس و از اینور تر میگرفتی .
تو بارداری بالای ۹۳رو میگن مرز
رعایت کن شیرینجات کمتر مصرف کن
ناشتات یکم بالاعه عزیزم احتمالا بهت میگه رژیم بگیری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.