قندم چطوره ؟

تصویر
۶ پاسخ

رنج ازمایشگاهیت رو ،روبروش زده طبق اون ببین و اصلا درگیر کهواره نباش من با چ استرسی رفتم الان زایشگاه بیمارستان دیدن بهم خندیدن اصلا گفتن چرا تو گهواره و گوگل دنبال جوابی اینجا کسی پزشک نیست ب خودت استرس نده

یذره بالایی دیگه . برنج و نون و کم کن . و شیرینیجات
حالا ببر دکتر شاید متفورمین بهت داد

عزیزم لب مرزی باید یخورده مراعات کنی قند و.. سعی کن کم بخوری

یذره عکس و از اینور تر میگرفتی .

تو بارداری بالای ۹۳رو میگن مرز
رعایت کن شیرینجات کمتر مصرف کن

ناشتات یکم بالاعه عزیزم احتمالا بهت میگه رژیم بگیری

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان عمادو ریحانه✨❤️ مامان عمادو ریحانه✨❤️ ۶ ماهگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیان❤️ مامان دیان❤️ ۱۱ ماهگی
zahra zahra قصد بارداری
مامان آوین مامان آوین ۱۰ ماهگی
مامان کودکانم مامان کودکانم ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی
مامان دردونه مامان دردونه ۲ ماهگی
مامان شاهانمم💙 مامان شاهانمم💙 ۳ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان ... مامان ... ۷ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی