عصرونه چی میدیدب بچه ها

۵ پاسخ

بستنی دادم با مغز بادوم و پسته بعدش بوشار بعد دیگ نمیدونم چی بخاد😅

هیچی بابا نمیخوره

خرما میوه(همچی)گاهی هم یکم سوپ

موز خرما بیسکویت قاطی میکنم یکم آب ولرم میزنم خیلییییی دوس داره

انبه،موز،سرلاک،سویق،فرنی،کیک خانگی

سوال های مرتبط

مامان محیا و مهنا مامان محیا و مهنا ۲ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان گل پسرام🌈 مامان گل پسرام🌈 ۱۵ ماهگی
مامان آروین و رادوین🧸 مامان آروین و رادوین🧸 ۱ سالگی