۶ پاسخ

نه خوبه

مرسی از پاسخگویی دوستان

نه عالیه بخورین نوش جان هردوتون

من هرروز میخورم
با ارده و کنجد و بادوم زمینی و یه ذره عسل قاطی کردم صبحانه میخورم

نه خیلی خوبه سعی کن با موز و کنجد بخوری عالیهه

نه گلم مشکلی نداره بله برای وزن گیری چنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رَنگی 🐥💕 مامان جوجه رَنگی 🐥💕 هفته سی‌وپنجم بارداری