۸ پاسخ

به نظر منم خوبه ،فقط از ارگانیکی ها بگیر که سالم باشه،ته بلوار آزادگان خیلی بادوم زمینیش خوش مزس

خوبه ولی خب خیلی گرمه

من کره بادوم زمینی رو با ارده و عسل قاطی کردم صبحانه میخورم

بهترینشه!
با موز و خرما و نون جو بزن به بدن 😋

اره خیلی

ولی در حد اعتدال دیگ

عالیه، ارده هم خیلی خوب بود با شیره

اره خیلی

سوال های مرتبط

مامان مهدیار




🩵 مامان مهدیار 🩵 ۱۰ ماهگی
مامان شاهان  جونم🩵 مامان شاهان جونم🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری