بچم ساعت ۲ظهر تاالان ک ۱شب نمیخابه چ کنم🥲🥲🥲😓😓😓😓😓

۵ پاسخ

قطره ی پدی لاکت بهش میدی ؟
اس امپرازول چی ؟

تازگی واکسن زده؟
پسر منم تو دو ماهگی یه مدت این طوری بود.‌نمیخوابید ولی گریه هم نمیکرد. همین طوری بیدار بود. یه کم شیرخشکشو بیشتر کردم خوابش درست شد.‌

واب دختر منم اونجوری بود خداروشکر گذشت اون روزا

پسرمن هم از ۷صبح تا ۱۲شب بیدار بود

بچه منم نمی‌خوابه 😭😭

سوال های مرتبط

مامان رَستا کوچولو🤱 مامان رَستا کوچولو🤱 ۳ ماهگی
مامان نورزندگیم💙 مامان نورزندگیم💙 ۱۴ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۳ ماهگی
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی