مثبته یا منفی

تصویر
۹ پاسخ

منفیه عزیزم خط تبخیره مال من قشنگ مشخص بود پریود شدم

یه هاله داره ریز داره عزیزم

هاله داره

هاله داره عزیزم
الا بتا نده چون عددش کم هس باز تکرار میده بعد تعطیلات پرنگ شد برو بتا

یه عکس دیگه از نزدیک تر بده گلم

بی بی چک منم همینجوری میشه دقیقا
نمیدونم این مثبته یا منفی😔برای شما بعد چند پقیقه اینجوری میشه؟من ۸دقیقه

چند روز دیگه دوباره بزن

آن شاالله ک‌مثبت باشه به هاله اعتمادی ندارم من

هاله داره عزیزم
ب نظر مثبت میاد

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی قصد بارداری
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته چهارم بارداری
مامان ِ علی اکبر💙👼 مامان ِ علی اکبر💙👼 هفته سی‌ام بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
Fateme Fateme قصد بارداری
رستا رستا قصد بارداری
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مبینا مبینا قصد بارداری
پسر مامان پسر مامان قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۵ ماهگی
منتظر.. منتظر.. قصد بارداری
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی