سلام نهار دوقلو ها .نهار چی درست کردین برا بچتون

تصویر
۱۲ پاسخ

یعنی واقعا اینو میخورن؟؟ من ارزو بدلم مونده دخترم غذا مارو بخوره..
قورمه سبزی هم باید له کنم مث سوپ که شااااید یه قاشق بخوره

نوش جونشون
پاستا ❤️

آبگوشت

کوکو سیب‌زمینی

کباب تابه‌ای

تاس کباب

اب دوغ خیار 😍😋 برای گل پسری قرمه سبزی

آبدوغ خیار🤣
واقعا هوا گرمه

یه غذای از خود دراری
کته با مرغ و سیب زمینی

من خواهر شوهرم اومده به مادر شوهرم گفتم تو برنج درست کن من کوبیده اماده میکنم ابرا هم غذای سفره میخوره دیگه

نوش جان منم قرمه سبزی دارم

نوش جونشون. عدس پلو

سوال های مرتبط

مامان لیانا و کوروش مامان لیانا و کوروش ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۲ سالگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی