بعد از13روز تاخیر پریود شدم

۶ پاسخ

کاش منم بشم انشاالله آمپولم زدم نمیاد

فدا سرت

عزززیزمم
حتما برو دکتر یه چکی خودتو بکن

ایشالله ماه بعد

تنبلی داری ؟!

الهییی 🥺

سوال های مرتبط

مامان دخترام وتودلی🤰 مامان دخترام وتودلی🤰 هفته نهم بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۳ ماهگی
مامان پانیسا مامان پانیسا ۱ ماهگی
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 تولد
شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
مامان ماندانا مامان ماندانا هفته نهم بارداری
شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
چشم انتظارتم🤱 چشم انتظارتم🤱 قصد بارداری