بعد از 36 تاخیر پریود شدم 😭

تصویر
۱۱ پاسخ

اخی.

خدا عاقبت بخیرمون کنه منم ۵ روز تاخیرم بی بی چک منفی 😂😑

اگه تنبلی یا کیست داری حتما برو دکتر
ازمایشهای قبل بارداری انجام بده

چیز بدی نیست از روز 16 سیکلت یه ورق بخور تا منظم بشی تا وقتی منظم نشه بارداری خیلی سخت میشه

تنبلی شدیدی دارید
باید درمان بشه و اصلاح سبک زندگی بکنید وگرنه پیشرفت میکنه

تحت نظر دکتر باش

انشاالله ماه دیگه
۳۶روز تست نزدین شما؟

همیشه اینجوری چرا پروژسترون نمیخوری

تست و ازمایش داده بودین؟

تنبلی داری درمان کن

تنبلی داری؟

سوال های مرتبط

شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
تالــ🍓ـیا تالــ🍓ـیا قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان محیا مامان مامان محیا ۲ ماهگی
امید زندگیم🤰🤱 امید زندگیم🤰🤱 قصد بارداری
مامان آینده🩷🩵 مامان آینده🩷🩵 قصد بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان دلانا مامان مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری