بعد از 6روز تاخیر پریود شدم

۶ پاسخ

تاخیر در پریودی نشانه امادگی رحم برای بارداریه

واااای عزیزم راست میگی چه حس بدیه واقعا تو فکر نباش انشاالله ماه اینده باهم دیگه باشیم

انشالله ماه بعدی باردار بشی عزیزم

فدای سرتون انشاالله ماه بعد ، شما موقع اقدام دارو مصرف کردین؟؟

اشکالی نداره عزیزم انشالله ماه بعد بیبی چکت مثبت میشه

💔💔🙂🙂عیب نداره عزیزدلم قسمت این بوده توکل برخدا

سوال های مرتبط

شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
رها رها قصد بارداری
مامان میم🩵 مامان میم🩵 ۱ ماهگی
مامان مامان محیا مامان مامان محیا ۲ ماهگی
امید زندگیم🤰🤱 امید زندگیم🤰🤱 قصد بارداری
مامان آینده🩷🩵 مامان آینده🩷🩵 قصد بارداری