خانوما چند هفته تکون خوردن نی نی قشنگ حس کردین ؟

۱۱ پاسخ

شاید باورش سخت باشه من از 11 هفته یعنی الانم تکون میخوره دقیقا همون سمته و همون قسمت

جفتم خلقی از ۱۴هفته حس کردم

من جفتم خلفی هست و تازه دارم حرکات جنین مثل ترکیدن یک حباب حس میکنم.از دکترمم پرسیدم گفت طبیعیه و گفت هنوز تا ۲۴ هفته وقت برای حس کردن حرکات هست.

من ۱۷خلفی ام

من ۱۷

من که هنوز هم حس نکردم نگرانم

۱۹ هفته

خانومایی که جفتتون خلفی بود

بستگی به نوع جفتت داره قدامی باشی دیر متوجه میشی
خلفی باشه ممکنه ۱۳,۱۴ هفته هم حس کنی

بستگی داره چی باشه قدامی خلفی

من ۲۰ هفته کمی الان کامل حس میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماهان 💙🩵 مامان ماهان 💙🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شازدع کوچولوها مامان شازدع کوچولوها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فینگیلی👼 مامان فینگیلی👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری