میشه لطفا بگید این مثبت یا منفی😭

تصویر
۱۳ پاسخ

مطمئنی این آزمایش بارداریه؟! از اسم آزمایش هم عکس بده

منفی.

در ضمن اصلا نیست نیست بگی چه آزمایشیه مهم اینه که عددی که تو آزمایش هست در هرسنی هم که باشه در رنج نرمال قرار گرفته یعنی موضوع هیچ مشکلی نداره

خوب عزیزم هرچی هست مشخصا آزمایش بارداری نیست ، ولی هر آزمایشی هست در رنج نرماله

این ازمایش مال بارداری نیست عزیزم

از اسم ازمایش عکس بزار

منفی😵‍💫

مثبته

منفیه عزیزم

البته اگر ازمایش مربوط به خودته
با توجه به سن فرق میکنه
اگر کامل عکس میگرفتی راحتتر میشد گفت

بین ۰/۳ تا ۵ باید باشه که مال شما ۲ هست

هر ازمایشی که هست تو رنجیه که باید باشه

منفیه

سوال های مرتبط

مامان آراد و تو دلی مامان آراد و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی
مامان عرفان جان مامان عرفان جان ۱۳ ماهگی
مامان پناه💕 مامان پناه💕 ۱ سالگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین ✨💞 مامان ماهلین ✨💞 ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی
مامان نیکان مامان مامان نیکان مامان هفته بیست‌ویکم بارداری