پروین علی زاده
دکتر موسوی بهترین دکتر
منم شنیدم که میگن رئوفی نیا خوبه
قبلا یکی بود فیروزه فروزنده رفت تهران
مرجان قلی توی پیجش دکترشو معرفی کرده بود و خیلیم ازش تعریف کرده بود.میخوای ببین پیج مرجانو(.مرجان قلی بلاگره گنبدیه)
احتمالا برم رعوفی نیا
نمیدونم والا من که نمیشناسم هیچ دکتری فقط یه بار رفتم آیلر کلته شنبه هم میخوام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.