چطور بفهمیم بچمون دختر یا پسر

۱۱ پاسخ

سونوانتی یاانومالی

صبر کردن عزیزززم چقدر همه ی ما مامانا کنجکاویم من خیلی دوس دارم زودتر بفهم ولی روزا نمیگذره انکار

ورم کردی؟دختره؟؟سبکی راحت کاراتو میکنی پسره،البته اینا تجربی اندد

به نام خدا طونو

تا ۱۶ هفته میفهمی .یا ویار که میگن الکین

جواب آزمایش ان تی گرفتی

با صبر تا ۱۸ هفته

سونوگرافی

😐😐😐

با انومالی

با سنوگرافی 😁

سوال های مرتبط

بابای نازار خدا بابای نازار خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری