سلام فرنی چجوری درست کنم؟

۲ پاسخ

فقط حریزه بهش میدم گناه دارع

ارد برنج رو با یکم اب ده دقیقه با حرارت کم بزار بپزه سفت هم نباشه مثل ماست ک شد امادست

سوال های مرتبط

مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان وسام 🥹💙 مامان وسام 🥹💙 ۱ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی