خانوما بچه یبار آروغ بزنه کافیه

۲ پاسخ

بخدا دختر دایی شوهرم اون روز اومده بود خونمون پسرش ۴ ماهش می‌گفت اصلاااا آروغ نگرفتم ... اون وقت من تا ۶ ۷ ماهگی آروغ می‌گرفتم ...‌

اگه دل دردی نیست نه اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی