میگن یه ربع بیست دقیقه بعد شیرخوردن افقی نشه تا اگر احیانا اروغی داره بزنه بعد اون دیگه لازم نیست
چند دقیقه بعد از آروغ زدن رو شونت نگهشدار بزن پشتش اینجوری بهتره احتمال رفلاکس و بالا آوردن شیر و کم میکنه
آره کافیه ولی وقتی بزرگ تر میشن حتی بعضی وقتا دو سه بار آروغ میزنن 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.