۳ پاسخ

می‌گن یه ربع بیست دقیقه بعد شیرخوردن افقی نشه تا اگر احیانا اروغی داره بزنه بعد اون دیگه لازم نیست

چند دقیقه بعد از آروغ زدن رو شونت نگهشدار بزن پشتش اینجوری بهتره احتمال رفلاکس و بالا آوردن شیر و کم میکنه

آره کافیه ولی وقتی بزرگ تر میشن حتی بعضی وقتا دو سه بار آروغ میزنن 🤣

سوال های مرتبط

مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۳ ماهگی
مامان 💖دنیز خانوم 💖 مامان 💖دنیز خانوم 💖 ۱۵ ماهگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۷ ماهگی