۳ پاسخ

من نیستاتین استفاده کردم خوب نشد دکتر قرص فلوکنازول ۱/۴داد گفت با یک سی سی آب قاطی کن

با قطره چکان بریز رو زبونش. اروم اروم بریز ک سطح زبونش رو بگیرع. هفت قطره.بیشترم بشه مورد ندارع

قطره نستاتین

سوال های مرتبط

مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۳ ماهگی
مامان مامان ایلیا🤱 مامان مامان ایلیا🤱 ۳ ماهگی