من چرا شکمم پایین نیومده😩🥺الان۳۸هفته و۳روزم

۸ پاسخ

منم الان ۳۸هفته ۱روزم ولی رفته بالاتر. پیاده روی دارم کار میکنم گرمی جات که زودتر زایمان کنم ولی خبری نیست

چون تحرک داری .بیشتر که دراز بکشی و استراحت کنی میاد پایین.نباید زیاد بشینی ...راه رفتن هم به اندازه خوبه .نه خیلی زیاد

منم ۳۸هفته و ۳ روزم خبری نیست که نیست🥲

خوش به حالتون منکه ۳۴ هفته ام زایمان خطر زایمان زودرس دارم همش درازم آمپول ریه زدم دعا کنید به وقتش بیاد.

منممم🥲✋

منم هنوز نیومده‌پایین

اسرا کوچولوی من دنیا اومد ولی زردیش خیلی زیاد بود . الان بستری شده 😢

دو هفته اخر میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان بردیاوبنیسا مامان بردیاوبنیسا ۳ ماهگی
مامان آقا ماهان🩵 مامان آقا ماهان🩵 ۱۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۸ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان باربد و برسام مامان باربد و برسام ۳ ماهگی
مامان کوچولو🩷 مامان کوچولو🩷 ۲ ماهگی
مامان تودلـــــــیم🐣 مامان تودلـــــــیم🐣 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلنیا🥰 مامان دلنیا🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلماه مامان ایلماه ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد