بچه ها من تو اقدامم عیب داره قلیون بکشم؟!

۱۳ پاسخ

کسی مسخره نکرده جواب خواست منم جواب دادم

رو کیفیت تخمک اثر میذاره متاسفانه من یه ماه قلیون کشیدم الکل هم یه بار خوردم رفتم سونو فولیکول من همیشه فولیکول ۲۰ داشتم ولی اون ماه فولیکول ۱۲ داشتم

مضرهه

منم جواتو دادم

بله عب داره

اره ب جان توووووو

عه نمیدونستم من بچه سومه اقداممم میبینم یه سال اقدامم نمیشم اما سر بچه ها قبل هم میکشیدم هم بچه ها سالمن هم زود باردار شدم

منم میکشم کم و بیش اقدامم هستم

خیلی بده

واقعا خودت فک نمکنی ک بد

مجبورید واقعا بسلامت بچه هم فکر کنید

اره عیب داره نکشی بهتره رو همه چی تاثیر داره

من که میکشم میگی بده 🤔🤔

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری